Що таке креативне агентство?

Що таке креативне агентство?

Сьогодні людину оточує багато нових назв, які не завжди одразу зрозумілі. От, наприклад, були собі рекламні агентства, а потім з’явилися якісь креативні. Чим вони відрізняються? Що потрібно обрати бренду? Які задачі вони вирішують? Тож далі стаття відповість на ці питання.

Креативне агентство (або англійською – creative agency) – це компанія, що спеціалізується саме на творчому створенні рекламного продукту. До таких продуктів відносяться:

– креативні концепції;

– унікальні ідеї;

– неймінг;

– розробка слоганів;

– створення сценаріїв відео та інше.

Тож креативне агентство вирішує велику кількість питань від створення бренду до його всебічного подальшого просування. Творчий процес є однією з найважливіших частин рекламної діяльності, адже саме він робить фінальний результат унікальним. Це важливо, тому що сьогодні люди живуть серед величезної кількості реклами. Підсвідомо ми отримуємо багато повідомлень. І якщо ці повідомлення нічим не відрізняються від інших, ми їх не запам’ятовуємо. Тому креативне агентство, насамперед, створює таку рекламу, що привертає увагу, захоплює та залишається в свідомості представників саме цільової аудиторії бренду.

Також професійне креативне агентство – це команда професіоналів у різних сферах. Так, в агентстві працюють менеджери, маркетологи, стратеги, копірайтери, дизайнери тощо. Чим професіональніша команда, тим цікавіше та краще буде результат. Зазвичай отримати уявлення про спеціалістів можна або напряму запитавши представників агентства, або подивившись портфоліо з роботами та відгуки клієнтів.

Важливо розуміти, що креативне агентство – це не завжди компанія, де обов’язково замовляти повний спектр рекламних послуг. Зазвичай можна отримати послугу з розробки нейму або ключового образу, надавши наявні необхідні матеріали. Тобто агентства працюють як над глобальними задачами, так і вирішують точкові завдання.

Так чим відрізняється рекламне від креативного?

Раніше вважалося, що креативне агентство тільки розробляє концепції та ідеї. А рекламне займається реалізацією. Також склад креативного агентства зводився до креативного директора, арт-директора, копірайтера та дизайнера. Сьогодні вже не має такого розмежування. Креативне агентство виконує роль також і рекламного.

Отже, саме поняття «креативне агентство» витісняє поняття «рекламне агентство», адже значно зручніше мати можливість вирішити усі необхідні питання в одній компанії.